Clientportaal

Het cliëntportaal: 24 uur per dag inzage in het zorgdossier

Met het cliëntportaal biedt Laurens u, als cliënt of als (wettelijk) vertegenwoordiger van de cliënt, online toegang tot informatie uit uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste.

Direct naar het cliëntportaal

Klik hier om direct naar het cliëntportaal te gaan.

Aanmelden

Laurens verstrekt per cliënt aan één persoon inloggegevens voor het cliëntportaal: de cliënt zelf of de (wettelijk) vertegenwoordiger. Deze persoon wordt de portaalbeheerder genoemd. 

Om toegang te krijgen tot het cliëntportaal kunt u:

  • het aanvraagformulier digitaal invullen en uitprinten;
  • een exemplaar van het aanvraagformulier afhalen bij de receptie van uw locatie;
  • het toegestuurde aanvraagformulier gebruiken. 

U kunt het formulier bij de zorgcoördinator inleveren. Deze zorgt ervoor dat de juiste gegevens in het zorgdossier komen te staan. Vervolgens maakt Laurens binnen 5 werkdagen een account aan. De inloggegevens worden naar op het opgegeven e-mailadres gestuurd. 

In onderstaande video geven we meer informatie over het aanvragen van een account.

 

Folder

Bekijk hier de folder met daarin informatie over het clientportaal.

Helpdesk

Video

Bekijk hieronder de video met daarin de uitleg over het inloggen in het clientportaal. Ook bespreken we hier de veelvoorkomende problemen die voor kunnen komen tijdens het inloggen.

Handleiding

Bekijk hier de uitgebreide handleiding.

Heeft u na het zien van de video en het bekijken van de handleiding alsnog een (technische) vraag? Stuur dan een e-mail naar: helpdeskclientportaal@laurens.nl. U ontvangt binnen drie werkdagen reactie.

Heeft u een vraag over de zorg of behandeling? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator of teamleider.

Gebruikersvoorwaarden

Klik hier om de gebruikersvoorwaarden in te zien.

×

Zoeken