Met het cliëntportaal biedt Laurens u, als cliënt of als (wettelijk) vertegenwoordiger van de cliënt, online toegang tot informatie uit uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste.
Klik hier om direct naar het cliëntportaal te gaan.
Laurens verstrekt per cliënt aan één persoon inloggegevens voor het cliëntportaal: de cliënt zelf of de (wettelijk) vertegenwoordiger. Deze persoon wordt de portaalbeheerder genoemd.
Om toegang te krijgen tot het cliëntportaal kunt u:
U kunt het formulier bij de zorgcoördinator inleveren. Deze zorgt ervoor dat de juiste gegevens in het zorgdossier komen te staan. Vervolgens maakt Laurens binnen 5 werkdagen een account aan. De inloggegevens worden naar op het opgegeven e-mailadres gestuurd.
In onderstaande video geven we meer informatie over het aanvragen van een account.
Bekijk hier de folder met daarin informatie over het clientportaal.
Video
Bekijk hieronder de video met daarin de uitleg over het inloggen in het clientportaal. Ook bespreken we hier de veelvoorkomende problemen die voor kunnen komen tijdens het inloggen.
Handleiding
Bekijk hier de uitgebreide handleiding.
Heeft u na het zien van de video en het bekijken van de handleiding alsnog een (technische) vraag? Stuur dan een e-mail naar: helpdeskclientportaal@
Heeft u een vraag over de zorg of behandeling? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator of teamleider.
Klik hier om de gebruikersvoorwaarden in te zien.